Mina killar...

Satte upp tavlorna på Baloo & Ajax i hallen idag.
Mina fina killar!

Kollar på Ajax bild med hugg i hjärtat!
Min grishund!
Men jag vet helt säkert att han hade ett långt, bra & roligt liv för att vara en grishund! För det va han!

Baloo, tittat jag på med saknad, och ett litet stick i hjärtat att jag inte kunde ha honom här tills han blev gammal.
Men samtidigt vet jag ju att han har det så gott hos sin nya familj & Alice!



Överst är Ajax samma dag som han fick komma hem till Ronneby.
8 veckor & nån dag. 
Lite trist att man inte har så mycket bilder på honom, ska försöka få över dem digitalt.
Kortet på bilden fick jag från uppfödaren & förstorade upp.

Nedan är Baloo :o) Fiiin!

Scarvsarna fick hundarna som små valpar av min mamma, bådas deras extramattemormor!


Vill du säga mig nåt?

Härinne skriver man nåt braigt:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara för mig)

Har du någon blogg?:

Skriv nåt trevligt::

Trackback
RSS 2.0