Ny Relase...

Vi, jag & 12 av mina tantvänner startar en ny blogg.
Den ska vara varierande, inspirerande, vardaglig & rolig!
En målarkväll tänkte jag att vi är många som rattar runt på olika bloggar, för att läsa om olika saker.
Men är man allmän borde det ju vara enklare med en blogg där olika personer ger sin syn på saker?!
Min egna knasiga blogg har inget ämne, och själv tycker jag den är lite halvtrist, dåligt uppdaterad lite för blandad för hamna i en kategori, mer för att ha nån samlingspunkt för släkt & vänner & framför allt mig själv.
Mig själv att gå tillbaka & kolla vad jag gjort, minnas & glutta på bilder mm.

Du hittar oss på www.fyrahundratanter.blogg.se

Namnet är den ungefärliga åldern på oss 13. (med vissa nedåtjusteringar...men vi är alla över 30)
Nu startade vi igår, så vi kommer fixa design, kategorier & lite annat. Så nu kör vi testperiod kan man säga.
Jag tror att den sen kommer vara uppdaterad minst varje dag med något som kan passa olika folk därute!
Jag gillar min ide hoppas den kommer fungera & ni kommer gilla den!!
Jag kommer såklart fortsätta här också, för min egens skull mest :o)


Inga bilder, för jag har varit fullt sysselsatt med jobb, barn, målning, träning & möten.
Men ska lägga batteriet på ladd nu så ni får se mitt fiiiina svarta skrivbord!
Tips på plastig billig desigstol mottages!

Nu upp till bädden & mina fina ungar som ligger där & snusar!!!
Imorgon kommer snön...




Vill du säga mig nåt?
Postat av: Monixx

Ja otroligt rolig ide tycker jag. gissar att när den bara kommit igång lite och det lossnar för oss som inte vet riktigt vad man kan/vill skriva om som intresserar så kommer den göra succe! :)

2012-02-02 @ 19:16:07
URL: http://monixx.blogg.se/
Postat av: Ewa

men länken funkar ju inte:(

2012-02-05 @ 19:53:21
Postat av: Ewa

men länken funkar ju inte:(

2012-02-05 @ 19:54:22
Postat av: Anonym

Ewa...

vi gör ett nytt försök..

www.fyrahundratanter.blogg.se

Eller gå via länk på min facebook.

2012-02-10 @ 23:45:56

Härinne skriver man nåt braigt:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara för mig)

Har du någon blogg?:

Skriv nåt trevligt::

Trackback
RSS 2.0