Lite kyla & höstkänsla...

...hade några hängare ligghande som jag hittade till lilla hallen för ett tag sen. Den dörren används alltid sommartid, och jag tror 75% av våra besökare plingar på den istället för den "riktiga" dörren. Så den ockuperas alltid av skor, jackor & annat. Speciellt barnens grejer ligger där & dräller när de svämmat över de två krokar som fanns!

I förrgår tänkte jag därför skruva upp dem, men kom på att om jag skruvar, kommer det ta ännu längre tid innan jag målar den också. (Fick lite målarbryt i julas när jag fixade stora hallarna...vävtapet är verkligen inget att leka med...) Så lika bra att dra på blåbrallorna & måla...









Sitter & letar bilde från när det var grön heltäckande matta här...
Har för mycket bilder orensat...är ju kul att se hur huset förändrats!


Jaja..ska checka & kanske återkommer när jag städat bilder med före & efter!

Småkikar på sista DH avsnittet..snyft!
Ätit lyxig räktallrik & har både jordgubbar & nötter kvar till efterrätt :o)



Vill du säga mig nåt?

Härinne skriver man nåt braigt:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara för mig)

Har du någon blogg?:

Skriv nåt trevligt::

Trackback
RSS 2.0