Åh vilken lycka!!

Äntligen har Kakan fått sin lille son!

Helt fantatiskt att det kunde dröja så länge med tanke på hur snabbt han ville komma från början!
Men nu, äntligen är han här.
Dagen efter beräknad ankomst!

Igår morse ringde telefonen kl 7, och min tanke var ju då att antingen har det hänt någon nåt, men mest att det måste vara Kakan som ringer.
Så en halvtimme efter det kom Putte med Liam & Kakan var inkvarterad på BB.
Sen fick vi vänta & vänta...men redan kl 12:30 ringde Putte och berättade att allt gått hur bra som helst & lillpojken var kommen!

Här hemma har vi myst för fullt med storebror Liam!
Litet busfrö, men man märker vad han ser upp till Essie & Olle så de är världens bästa barnvakter!




Igår var vi på låååångfrukost på Waxblekarn i Eksjö. rekomenderas!!
Ungarna gillade det & Liam var helt kär i Marley!
Tom fam Tidell från Oskarshamn kom på visit!
Roligt att träffa er!!





Så...nu ska vi ut på picnic om en stund, jag & barnen. Maken jobbar.
Sen i eftermiddag ska jag köra hem Liam & snuffsa lite på alldeles ny härlig bebis!!


Vill du säga mig nåt?

Härinne skriver man nåt braigt:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara för mig)

Har du någon blogg?:

Skriv nåt trevligt::

Trackback
RSS 2.0