Dop!

Ett close up för mina fina vänners resa.
Familjen är tillsammans, och de fick sitt knyte till slut! Lite mer än 6 år tog det för oss att vänta innan hon var här!
I efterhand, tycker jag varenda minut var värd att vänta på denna lilla fina underbara lilla Lilly!
Jag tror hennes föräldrar håller med!

Vår present blev förkläde att gegga i köket med, stor&liten bukett, ett fint familjefoto, en bricka & barnkammareboken.

(Tycker inte alls bilderna blev som jag trodde, kanske nåt tjall med objektivet :// saknar både skärpa & lyster )





Gillar Essies Outfit med hatt..som man har i film liksom...
(Tror vi Nässjöbor missat den trenden, men klart att nån ska sätta den..)



Intim familjär cermoni som det bara blir i Lövhult!
Underbart du sjöng fina Smulan! Impad!!
Och Lilly själv, blev helt förundrad av prästen.



Efteråt fick tyvärr huvudpersonen Lilly & pappa M avika.
Magsjuka är inget att skämta om.
Men Olle vart gla för det..



Tack fina Smulan & din Buggande M för fina dopet, goda maten & att vi fick vara på er fina familjedag!!




Efter dop, mat, tal & goda cupbakes åkte vi till oss med fam Gissa vem, och kollade på Mello.
Vi vuxna fick goa drinkar & Essie & Sigge somnade såhär fint på puffarna!








Otroligt gulligt!

Sträck ut din hand, det finns alltid någon nära dig!

Vill du säga mig nåt?
Postat av: Anna G

Tack för en sjukt bra kväll... Vilka fina bilder!



Kram

2012-03-13 @ 20:47:12

Härinne skriver man nåt braigt:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara för mig)

Har du någon blogg?:

Skriv nåt trevligt::

Trackback
RSS 2.0