Tack!

Jaha..då är jag närmare en gammal ålder än vad jag var igår ;)
Men nja...känns som en vanlig måndag. Nästan!
Fick uppvaktning på sängen idag av make & ungar.
Macka m mimosa & skinka, choklad m grädde & kort, teckningar & ett paket!

Sen åkte ungarna till skola & dagis, jag till Helsingborg & maken till Göteborg.
Vid lunch tyckte jag min telefon var ovanligt död (lånetelefon från elgiganten förvisso...) men efter omstart fanns det massor missade samtal & meddeladne med bla fin skönsång från familjen i göteböööörg ;))) (Speciellt Agnes)
Och alla grattis på facebook, både på loggen & inkorgen! Tack!!

Hemma igen mitt i mys med ungarna & läggdags gick hemtelefonen varm..och så plingade det på dörren oxå..
Jossan & Håkan som kom med blomster & choklad! Gulliga ni är!


Och den lilla fjärilen passade ju perfekt!





Halsband jag fick av Rickard & ungarna!



Vill du säga mig nåt?

Härinne skriver man nåt braigt:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara för mig)

Har du någon blogg?:

Skriv nåt trevligt::

Trackback
RSS 2.0