Gräsänka....

...igen....
Nu har Maken rymt till Kina-land.
Normalt skäter han tvätten här hemma, så fick en mindre chock när jag kom ner i källaren imorse.
Konstaterade att han tror visst jag går sysslolös?!

Hm...jadu Maken...detta kräver sin present vill jag lova!!
 
 
Och allt syns inte på bilden!


U S C H !!! Hatar att vika tvätt!
När jag tvättar ordnar jag högar direkt när man plockar ur torkisen eller tar från strecket,  en Min hög, en Essiehög, en Ollehög & en Makenhög (fast ibland lägger jag allt hans i en jättehög, så han ska "lära" sig, tydligt utan framgång) & en annan hög med annat i.

Sen har något hänt med mitt fårskinnåkpåse, alldeles svartknottrigt. Hur räddar man fårskinn??!!
Maken har inte tvättat den. Att ett & annat plagg går sönder får man tåla eftersom han tvättar det mesta :o)




 

Vill du säga mig nåt?

Härinne skriver man nåt braigt:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara för mig)

Har du någon blogg?:

Skriv nåt trevligt::

Trackback
RSS 2.0