Om jag fått välja....

....eller vann en himla massa pengar, då skulle jag nog drälla i min trädgård, fixa med blommor, ha en häst och hålla på lite mer aktivt med politiken.
Jag har alltid älskat att fixa med blommor. Ett tag funderade jag på att läsa till florist, men det blev tyvärr aldrig så.

När vi gifte oss hittade jag finaste favoritbuketten, men att göra den skulle tagit ett antal timmar, jag kollade lite på butikerna, men priset hade blivit för högt. Hade jag haft tid, hade jag gjort det själv, men ansåg mig inte ha varken kunskap eller tid att göra det. Tänk om man förstört halva settet blommor, en midsommarafton..inte jättesmidigt att ringa in räddning då ;)

Plockade ur två buketter maken fick förra veckan som börjar vissna, och gjorde om till två mindre.

 
Oj...en nattgäst. Nice!
 
 
 

Vill du säga mig nåt?

Härinne skriver man nåt braigt:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara för mig)

Har du någon blogg?:

Skriv nåt trevligt::

Trackback
RSS 2.0