Sprängt öra...

Jamen jippido!

Är helt döv på ena örat. Har sovit med revaxör, bytt soffplats så jag kunnat se på tv med revaxör...
Snart gjort slut på en flaska men inte sjutton lossnar proppen.

Huvudet känns tjockt, lederna svider & örat bultar. Jättelägligt...not.
Imorgon får det bli en tur till sjukan så de kan spola med rediga grejor. Min lilla gummituta gör iallafall ingen skillnad. Bara det inte blir tjall i lilla örat inför söndagens flygtur.
Får ladda med tuggummi. Ett dussin samtidigt borde räcka eller?!
 
Jaja..huvudsaken att ungarna håller sig!

En grej till som ororar med resan är vädret...typiskt har det bara varit 20 grader denna veckan...medel ska ara 24 i november :( men vädret kan man inte ge nån alvedon eller spruta bort med vatten..
Så hoppas det vänder till söndag, annars får vi ha en bra semester ändå.

Svägerskan sprider osanningar om att jag ska kunnas ses springande kl 06:00 varje morgon..
Ha..det kan ni glömma, men lovat att vi kan gå PW kl 08:00. Tidigast!
 
Nu har jag iallall trasslat ut lurarna, och försöker hitta vilka uttag flyget kan tänkas ha..
 
 
Ungarna testat sina Superkids & Bamseklubbskläder :o)
 

Vill du säga mig nåt?

Härinne skriver man nåt braigt:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara för mig)

Har du någon blogg?:

Skriv nåt trevligt::

Trackback
RSS 2.0