Bästa krämen!

 
Efter sex år med Essies eksem, tror jag vi testad allt som finns. Både på receptbelagda, & senaste två åren naturliga krämer, oljor, tvålar, puder och jag vet inte vad.
Alla kliande nätter, allt bråk för det svider, alla pengar vi lagt ut  - en hel Ipad säkert, sa jag till Essie idag & de tårar som kom då andra barn påpekat eksemen.
(nu kan min lilla tjej säga ifrån mot kompisar, men hon visar sin ledsenhet hemma, hon vill verkligen inte ha eksemen, men vill inte heller smörja med svidande medel)

Kanske hyllar jag i förtid, vi har bara provat i fem dagar, men jag har aldrig märkt förändring så fort!
Sen att hon gillar lukten, gör mycket, för om det luktar för mycket - tvär nej. (vetegroddsoljan från ME fungerar - men inte lukten - och enligt mig inte priset i storförbrukning)
 
Först tar man lite gel på eksemen, och det behövs bara lite lite, en halv ärta per armveck. Sen lotion som vanligt. Olle gillar den också, han har början till eksem, men hans början till den grad Essie har, försvann när vi sålde Baloo, så ser samband där, men han kan få lite vid torrt väder.
Och priset....nu fick jag låna hem, men hörde jag rätt kostade de ungefär 120kr / förpackning. Med tanke på vad jag betalat /förpackning för mindre mängd på hälsokost så kan nog Essie få sin Ipad snart...

 
 
Fick tag på dessa för, som ni vet, vill jag bli av med ett gäng kilo, så började på...hm...ingen aning vad "kursen" heter, men via Herbalife träffas vi ett gäng en gång i veckan, 12 ggr. Mäts & vägs. Får bra föreläsning & tips.
Inga krav, bara en själv att tänka på. Man betalar 350kr för detta. 300kr går till en pott.
När allt är klart får den som gått ner mest i % halva potten, andra får 30% & trean 20% + de böter man fått lämna under tiden ;)
För mig är det en motivation & kul grej, och så roligt folk såklart! Me like!
Kommer mer om detta projekt framöver, bara varit två veckor än!
 
 

Vill du säga mig nåt?
Postat av: Gabriella

Va bra att ni hittat denna. Håller tummarna för att detta är räddningen. Kul oxå med träffarna. Äter du Herbalife oxå eller är det bara träffar genom dem?

2012-10-24 @ 07:06:01
Postat av: Mig själv

träffar, men kommer prova deras också :o)

2012-10-24 @ 08:36:20
Postat av: Sussi Stridh

Jaaa!! Va bra!! Hade ingen aning om att du startat med detta men å va bra det är.. Jag mår kanon av pulver och drinkar, ingen svullen och jobbig mage här inte! Lycka till :)

2012-10-30 @ 06:27:47
URL: http://www.fisheco.se/blogg/sussissymfoni/

Härinne skriver man nåt braigt:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara för mig)

Har du någon blogg?:

Skriv nåt trevligt::

Trackback
RSS 2.0