Mina underbara ungar....

Ofta tänker jag att man måste ju försjutton skriva allt skoj de hittar på i en bok. En speciell liten bok för just deta ändamål.
Jag skrev faktiskt upp en del tokiga saker som vänner sa ett tag i min kalender, måste leta & se om jag hittar den.
Kan man ju använda på en skojig fest som tips runda.
Vem sa:
" Men han är ju snygg bakifrån"
1. Kakan
X. Josse
2. Nettan
 
"In med BOLLEN!!! (hockeyVM eller nåt typ 1996) "
1. Moi
X. Nettan
2.Kakan
 
Numer är det ju lite mer städat än det var på 90-talet & i början av 2000 så sådär jättemånga grodor från vänner hoppar inte ur munnarna längre.
Men ungarna...jisses, det är ganska många skratt man får varje dag!

Olle har fått fling på att spela. Då sa vi åt honom att man faktiskt får fyrkantiga ögon om man spelar så mycket.
Men det löste han snabbt genom att rusa ut i hallen & hämta sina solbrillor...
 
 
Så roliga så man smälter ju!
.
 
 

Vill du säga mig nåt?

Härinne skriver man nåt braigt:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara för mig)

Har du någon blogg?:

Skriv nåt trevligt::

Trackback
RSS 2.0