Vår FoTo ute i Paradis

I förmiddags styrde vi kosan mot Paradis och Kulla kapell för en lite fotoförmiddag.
Vi skulle varit några fler men ibland sätter magsjukan stopp..

Iallafall bör det blivit bra bilder med tanke på att det vart tre kameror på plats.

Jag hade bett min fina Sussi att hjälpa mig fota ungarna lite. Tack för en mysig förmiddag!
Ska bli skoj att se dina bilder.


Vill du säga mig nåt?
Postat av: Sussi Stridh

JA va roligt det var!! Tror jag måste sätta igång min gamla blogg igen för att lägga upp min ickefiskebilder någon annan stans!! :) Tusen tack för att ni var så fina motiv idag, det var superkul!! <3

2013-04-28 @ 21:48:23
URL: http://www.fisheco.se/blogg/sussissymfoni/

Härinne skriver man nåt braigt:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara för mig)

Har du någon blogg?:

Skriv nåt trevligt::

Trackback
RSS 2.0