Maja MyS & Stina Bus!

Finns ju inbjudningar man inte kan låta bli att åka på...
Eller vad som sägs om detta sms...
 
"kom på lördag och ha MelloMys med oss!" // Stina & Maja

(varför går de tinte rotera bilden? Sparade ner den från mms, på mms är den upprätt?)

 
Ja, så det var ju bara att susa till Sveriges framsida med tåget på lördagen.
Haft det superbra med Syster och hennes lilla familj!
Blir inte så ofta jag åker själv dit och bara umgås med dem själv.
Lilla S blev plötsligt så stor, jisses till pratglad unge :o)


Sweeties! Måste ju medge att det skulle vara trevligt med en liten bebis..
Vara hemma och bara va...
Men inga kommentarer om det tack, är fullkomligt nöjd med mina två ungar, och egentligen bara intresserad av första bebistiden, till de börja förflytta sig....
Och nån graviditet är jag absolut inte sugen på..huja..
Nä, bebissniffandet får släkt och vänner stå för numer!
 
 
 
 
 

Vill du säga mig nåt?
Postat av: Syster

Tack själv för en härlig helg! Kram

2013-02-11 @ 22:08:21
Postat av: Monixx

Hehe du är modig. Som vågar skriva så.
Då brukar tjatet dra igång.
Vilka fina ungar ni har du & din syster!
Kram

2013-02-11 @ 22:09:39
URL: http://monixx.blogg.se
Postat av: Me

Ha ha, ja klart man funderar ibland, men ärligt nje är klar och tur att jag känner så m tanke på vad doktorn sa efter op i höstas så hade det ju kännes otroligt trist om vi planerat en till. Inte sagt det inte skulle gå, men troligen inte.

2013-02-11 @ 22:52:47

Härinne skriver man nåt braigt:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara för mig)

Har du någon blogg?:

Skriv nåt trevligt::

Trackback
RSS 2.0