Mat...

Nu efter medicinborttagningen hoppas jag mina fettceller ger sig iväg, jag har gått upp massor sen jag började med medicin, och enligt flera jag pratat med så är jag absolut inte ensam, utan mer regel än undantag att det trillat på.
Fler än jag som ligger på 15-20kg som varit helt omöjliga att gå ner på de sätt som normalt funkar.
Jag har ändå utan speciella åtgärder gått ner 28 resp 32 kilo efter barnen på 3-6 månader innan.

Med hjälp av bla Herbalife har jag iallafall lyckats stoppa min uppgång, och nu kanske det släpper så jag också kan komma i min vanliga storlek till sommaren?!
Jag bryr mig inte så mycket om kilona, mer att jag kommer tillbaka och trivs och kan använda stl 40 igen!
En 38:a är väl drömmen, men va sjutton, jag är faktiskt 35 år!!
 
Dagens lunch:

Bakade sötpotäter med tonfisk/kålröra
 
 
 
Två små sötpotatis bakade i micron
2 tsk smör/rapsolja i potaten (vilket inte hade behövts märkte jag sen)
Tonfiskröra
1/2 bruk tonfisk, ca 3 dl riven kål, två msk lingon, 1 klyfta pressad vitlök, chilikrydda, 1/2 dl oliver
2msk mascarpone (skulle v
ara ricotta men köpte fel)
(Hade lite mangovinäger i oxå då jag gjorde kålsalladen igår)
5 dl spenat och 1/4 paprika, några droppar olivolja på salladen
364kalorier enligt shape up.
 

Vill du säga mig nåt?
Postat av: Anonym

Ser gott ut!! Har aldrig tänkt på att man kan baka sötpotatis, måste ja testa ;)

2013-02-21 @ 16:14:54
Postat av: Frida

Blev visst anonym här innan, de e ju ja lilla syster!
Mycke du skrivit i dag, hoppas nålarna hjälpte så du slipper va en yrboll mer, kram!

2013-02-21 @ 16:16:28

Härinne skriver man nåt braigt:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara för mig)

Har du någon blogg?:

Skriv nåt trevligt::

Trackback
RSS 2.0