2012 Favorit Bilderna..

En bild var månad...kanske inte mina favoriter, men minnen, nåt skoj, kanske nåt vackert!
De flesta av mina favvosar ligger ju här i bloggen, men lite sammanfattning är alltid kul att se om ett par år :o)
 
 
 Januari, vi invanderar Syster lägenhet när hon fyller år. Pappa Matar Stina, men ser väl lite sugen ut själv?!
 
Februari:
Musselmiddag med Smullans familj! Tror det va första gången vi fick ihop dejt med lilla Lilly!
Tror det va denna kvällen hon fick en prickick hemmasydd matstolsdyna :o)
 
I Mars gör vi en konstig utflykt....vad kan detta vara?!
 
 
 
April, Olle blir en Cowboy med lasergevär!
 
Sköna Maj bjuder på massa upptåg! 
Barnen badar redan 30 april...vi hoppades såklart på en fortsatt  "sommar"...

Juni, Ja, inte vet jag, men Olle förutsåg iallafall den kalla sommaren.
Om nån missade, så ska ni kolla in likheten mellan en tavla som målades om nånstans i världen i en kyrka av en dam. Hon tyckte Jesus skulle fixas lite. Otroligt likt Olle på denna bild. Läser hon min blogg eller kollar min facebook?!
 
 
 
Mitt i sommaren, köra lite båt måste man ju bara...Tack Anna & Dennis för en härlig helg i "SiggeHolm"

 
Tylösand bjuder på blåst  i Augusti :o)
 
Fina Alex & Björn med Jossan käkar kräftor hos oss i september
I oktober kommer snön


Essie, fyller 7 år i november
 
och december är ju Tomtemånaden...
 

Vill du säga mig nåt?

Härinne skriver man nåt braigt:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara för mig)

Har du någon blogg?:

Skriv nåt trevligt::

Trackback
RSS 2.0