Gott Nytt År !!

Bättre sent än aldrig..
Idag blev jag trött på att intenet funkat hemma på ett tag så meckade lite med sladdarna så vips funkade det igen...avskyr när det inte funkar, och tänker inte åka och hämta ett nytt modem. De får skicka ett!

Mellandagarna efterjul, vart väl lite sådär, en släng bruten tumme på maken, magsjuka * 3, sen ett knä som inte alls kände att det ska vara som det ska, så nu haltar jag fram igen. Men det blir säkert bra...




Nyår, som vi brukar med fina goa vänner!
Olle startade bra, men efter nån timme somnade han i soffan med kompisen "Spannen" brevid sig. Missade därmed hela nyårsfatonen som han sett fram så emot...




Tack Sussi för firren! Den vart supergod! Kan inte själv förstå hur jag enbart lyckades fota en gryta ärtor när vi hade så fin & god smaskig mat under kvällen?!?!


Nya året får börja bättre, jag börjar ny tjönst på Folksam, första dagen idag.
Från skador på saker, till skador på folk. Ska bli roligt att lära sig lite nytt!



ooOOooOO HaPPy New YeAr OOooOOoo

Vill du säga mig nåt?

Härinne skriver man nåt braigt:

Vem är du?:
Kom ihåg mig?

Din mejl: (bara för mig)

Har du någon blogg?:

Skriv nåt trevligt::

Trackback
RSS 2.0